Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2009.04.16. 15:26 Divi

Mit kezdjünk a telekkel?

Be kell valljam, kicsit az inamba szállt a bátorságom.
Tisztességes naplopóként rendszergazdaként, nemigen szereztem tapasztalatokat a kerítés építés, beton alap öntés, heggesztés témakörében. Habár egy szöget még csak-cask be tudok verni, de azért na... nagy meló lesz ez.
És ez a nagy meló mostanra már karnyújtásnyi távolságig közeledett, ami meglepő de nem mulatságos.

Jó móka lesz az elméleti tudást átültetni a gyakorlatba.


 
Ez van most a telken:
1400 négyzetméter semmi.


Egy 280-as Ikarus fordulóköre 22,5 méter, a telek 23 métes széles.
Habár elvi lehetőség van a telken belüli megfordulásra, de ha levesszük a kerítés által elfoglalt helyet, az essetleges betörésvédelem által elfoglalt helyet egyértelművé válik, hogy más megoldást kell keresni.
Trükk! A garázst úgy kell elhelyezni,  hogy kényelmesen be tudjunk állni, maradjon hely manőverezésre, és lehesseb csapatni a Dromedárral is, ha épp Mad-Max-et akarok játszani.

Az elképzelés, az az, hogy a busz felgurul a telek végébe, és a kormányt alászedve bemanőverezik farral a garázsba. (Vagy épp feltolat a felek végébe, és orral beáll.)

Elképzelésem szerint ez megvalósítható, De nekem még csak egy C-s jogsim sincs :)de azért tudni kell, hogy egy csuklós busszal nem olyan könnyű a tolatás.

Itt remekül látható, a telekre elképzelt kialakítás
Gondolkodás tárgyát igazán még a lakórész elhelyezése képező

Garázson belül vagy garázson kívül?

A célom az, az, hogy 1 tető alatt legyen a garázs és a ""lakás"" és beltéri ajtó vezessen át az egyikből a másikba. 

Vajon egy kiálló rész képezze a lakórészt, vagy tartsuk meg a szabályos téglalap alakot?

Sőt kacérkodok még egy pince féleségen és/vagy egy szerelőakna kiásán.
Gondolom addig fogok kacérkodni vele, amíg meg nem látom az építőanyagok árát, a munkagépek bérlési díjáról nem is beszélve.

 Ennek a kialakításnak kedvez az a tény is, hogy a telekben van 1 méter lejtő, így a telek végébe LEguruló busz visszafele tolatva, egy olyan garázsba állna bele, ami 1 méter mélyen belevág a visszafele emelkedő telekbe, ami jó.

Szólj hozzá!

Címkék: telek


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr491068888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása