Mint általában, most is alultájékozottan fogtam bele ebbe a nagy motorátépítős munkafolyamatba, és volt szerencsém olyan pénznyelőkbe belefutni, hogy szép volt nézni.
Kedvenc autószerelőm, miután leraktam nála az új motort és kicsit összerendezte a grátiszként kapott alkatrészeket, összeírta, hogy mi hiányzik és mi van raktáron, elóállt egy olyan kívánságlistával amilyennel csak az igazán elszánt gyerekek írnak Karácsonykor a Jézuskának.
Már az második tétel lediktálásakor elszállt minden reményem, hogy a motor egyhamar üzemelni fogom látni, és mire a végére értem, már abban is biztos voltam, hogy 2011 nem az az év lesz amikor az a főtengely önerőből megpördül. Képzeljék el azt az abszurd helyzetet, hogy az autószerelő egy informatikusnak kell elmagyarázza, hogy milyen alakú motortartó bakot kell vegyen, aki ráadásul 30 km-re lakik onnan, és tömegközlekedéssel másfél óra alatt jut oda. Borítékolható a bukás.
"3 csavarhely van, ott csatlakozik a kasznihoz, majd 90 fokot kanyarodva, 20-25 centi múlva egy az előző csavarhelyekkel függőleges irányban derékszögben van 2 vastagabb csavarhely, ami a váltó aljába megy." |
No, hát cirka 2 hónap alatt, istentelenül sok bontót, jóakarót, klubtársat megjárva, megtaláltam az összes motortartó bakot ami nélkül nem lehetett továbbhaladni, tekintve mindnek hiánytalanul meg kellett lennie, hogy beemelhessük a vasat a kaszniba.
26 500 Forint Ezzel talán mindent elmondtam... |
Volt még úgy 30-35 ezer forintnyi kütyü és alkatrész vegyesen bontókból és újonnan, amik beleugrottak a motorba, (termosztátház például), mindazért, hogy közelebb hozzuk a a szent tömböt a beindíthatósághoz.
Ellenben a zseton elfogyott, Dromedár meg csak állt, és állt ott mint az árvagyerek, kedvenc szerelőm meg kezdte unni, hogy már a második nyarat rohad a kertjében egy halottaskocsi (ugye a fényezés is ott készült), és nemrégiben szólt, hogy vagy munkát hozzak rá, vagy vigyem el, mert nem tud kényelmesen dolgozni a műhelyében.
Nincs mese, vontatunk.
No hát ennyit tesz 4 hónap állás... kosz, rozsda, beázás. Vontatásra előkészítve, akkumlátor bekötve, hogy lehessen vészvillogni, és indexelni. vonókötél megfeszítve. |
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.