Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2012.01.15. 03:08 Divi

Szeptember -> December

bá!

Történt egy's más Dromedár háza táján, és gondoltam, hoyg nem fog lerohadni a kézfejem, ha félévente egy bejegyzést összekönyörgök, szigorúan dokumentációs céllal. Meg amúgy is, Dromedár az aki alapvetően szolgáltatja ennek a kissé témátlan blognak az egyetlen témát, lévén mással-máshol lóf@sz, annyi nem történik.

Mikor is volt utoljára bejegyzés? JESSZUSMÁRIA! Szeptemberben volt utoljára értelmes bejegyzés.

Időrendi lecsóba csapás:
Esküszöm részegen kéne bejegyzéseket írnom, józanul egyszerűen nem megy a duma.

Első jóhír, hoyg 2011 márciusában Dromedár nagykorúvá vált, az első forgalombahelyezés 1993-ban történt. A gyártás valamikor januárban, de hát az emberek se a "gyártásuk" pillanatát ünneplik, nemde?

Dromedár az elmúlt 2 évben amióta az új fényezést megkapta olyan szinten legatyásodott, hogy az valami hihhetetlen. FÁJ ránézni, hoyg milyen szinten voltam/vagyok rossz gazdája. A tehetségtelen fényezésnek következtében, a benzintank alatt (ahol már egyszer volt lakatolva) megintcsak nem sok fém van, kerékjárati ívek, küszöbök, klasszikus rozsdásodási pontok, mindenhol ahol elkezdhet rohadni egy autó, na Dromedár ott rohad.

Sokszor árulkodtak ázott kárpitok a rossz időjárásról, Furcsamód lettek vízesek a táskák utazás közben sőt, masszívabb eső esetén szemmel láthatóan csordogált a kispatak -valahonnan- az utastérbe. Mondani se kell, ez nem egy akut probléma, ettől nem áll meg az autó az országúton. Nem lesz benn büdös. Nem esik ki az anyósülés a helyéről. (Egy ideig). Nulla prioritást kapott a probléma, az elmúlt 1 évben.

Egy aprósággal azért megpróbáltam megelőzni a bajt, és egy másfél évvel ezelőtt lefestettem az egész padlólemezt fekete Hammerite-tal, biztos ami biztos, Ha már mindeképpen az a sorsa, hogy a felújításig akvárium legyen, akkor legalább szép fekete akvárium legyen.

[ Nos a lefestés egy picit túlzás. A beleöntöttem és szétkentem sokkal pontosabb megfogalmazása a dolognak. ]

Az sem elhanyagolható tényező, hogy nem volna rossz, ha maradna valami a kaszniból mire eljut lakatoshoz. Első képünkön szemrevételezhető, hogy mennyire lett sikeres ezt a próbálkozás.

Ami viszont BAJ az az, hogy az alvázszám is rohad, ráadásul már majdnem kivehetetlen, és az az olvashatatlanná rohad, akkor Isten óvjon meg engem a Nemzeti Közelekedési Hatóság nyilaitól.

A padlólemez
Benzintank
A kerékjárati ívOtt már nincs anyag.

Az alvázszámAz alvázszám

 

Visszatekintve, hogy mi is idézte elő ezeket a katasztrofális állapotokhoz:
Miután az új motor üzemképes lett és lejárt róla az ideiglenes forgalomból történő kivonatás újra elkezdtem használni Dromedárt apró cseprő dolgokra, mint

  1. Tescoba járásra
  2. G*cisok macsakaalom hazahordásra.
  3. Ostoba volt barátnő lakásból történő elköltöztetésére.
  4. Csapatásra. 150 Lóerő, az 150 Lóerő. Fuck yea.

fuck_yea.jpg

Általában olyan dolgokra amiért az ember autót tart. A kedves olvasó biztos tudja, hogy nincs garázsom, így Dromedár az utcán áll, és egy olyan autónak aminek rozsdásodik mindene, ez kb felér egy haálos ítélettel. FÁJT látni, hogy ázik, rohad, egyre ramatyabb az egész.

Nem kellett sok hozzá, hoyg eldőljön, kell egy garázs: Az utcán nem fogja kibírni azt az időt amíg összeszedem azt a laza fél millió forintot a kaszni teljeskörű felújítására, így mindenképpen kell szerezzek neki egy száraz parkolót. ... ... ... Ja hogy az pénzbe kerül? Fak.

A probléma kezdett sürgőssé válni, így az Aréna Parkoló P2-es szintje lett az átmeneti garázs.

Aréna Parkoló

Aréna Parkoló

Szeretnék hangsúlyozni, hogy az, hogy ott szabad lehet hagyni az autót több napra az egy olyan lehetőség amivel lehet élni de nem visszaélni.

A leghosszabb időtartam amíg egyhelyben hagytam az autót az 6 nap volt, és nem kaptam se cetlit, se karcolásokat. Hozzátenném, NEM a bejáratkohoz legközelebb eső parkolókat érdemes választani.

 

Szólj hozzá!

Címkék: dromedár


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr433547051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása