Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2008.10.28. 14:59 Divi

Változtatások #2

Nincs még vége...

Harmadik forduló:
2 tenyérnyi méretű rozsdafolt kilakatolása a jobb hátsó kerékdobból... Profin megoldotta az ember, le is festette olyan színűre mint a autó belseje, így elnyerte a "kedvenc lakatos" tisztet. Nem is érdemes pazarolni erre a szót. Megcsinálta, fasza lett.

Negyedik forduló ismét lakatolás.
Jött az első nagyobb macerával járó szerelés. Újfent lakatolás, de most a motor mögötti tűzfal jelentős részét kellett új fémre cseréni, mert ugye ami eddig ott volt széjjel rohadt.
A "kedvenc lakatos" utólagos elmondása alapján nem először, de a SZAKEMBEREK az okos mintsem a megnyugató megoldást válaszották. Sajnos ez sok slőzetes szerelésse jár, ami nagyban növeli a munkadíját az eljárásnak. Ahhoz hogy hozzáférjenek az érintett területhez, ki kell emelni a motort.

A lakatos ezúttal megkapta utasításnak, hogy úgy dolgozzék, mintha a saját autóját csinálná. Nézze át, és amit talál annak essen neki. Jelige: "Fényezve lesz, ne rohadjon!"...   Drága volt.
Kiderült, hogy a bal küszöb PURHABBAL lett megjavítva, a tank sapka alatt a festés tartotta a fémet és nem a fém a festéket, illetve, hogy bármelyik nagyobb döccenénél kieshetett volna a bal index.

Meggyógyította, és cselesen fekete festékkel lefestette a javítások helyét, csak hogy jól lássam milyen szorgos volt. (az autó alapszíne fehér volt)

Szólj hozzá!

Címkék: dromedár


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr65736642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása