Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2009.09.17. 15:28 Divi

Romás

Helló helló

Dühös bejegyzés következik.
...mert nem vagyok se rasszista se antiszemita. Ezt leszögeznám már az elején.

Had osszam meg élményeimet melyekhez Magyarország legnépesebb kissebségének egy tiszteletbeli tagja segített hozzá.

Pilisen játszódik a történet:
Egy napon, unalomtól vezérelten kimentem Pilisre egy mérőszalag társaságában, leverni pár cölöpöt, kihúzni pár drótot, eldönteni, hogy mi, hova épüljön. Örömittasan, nyugodtan, békésen.

Mikor is megjelenik egy jól megtermett ember. Az inge félig kigombolva egyébként koszos, a szeme olyan sárga, mint egy csoport kínai a naplementében, és egy 2 literes boros PET palackkal vigyorogva (1 fog fenn, 1 fog lenn) botorkál felém.

- Helló , láttam, hoyg milyen szépen gondozzák itt a telekt, te vetted meg?
- Helló, igen én, és .... ... vagyok, Tiszteletem.
- Helló én vagyok a Józsi, tudod én avgyok itt a CSŐSZ.

Ja az más! Hogy te vagy itt a csősz.
Bamba nézésemre, elővezette, hogy a csősz itt figyel hogy "minden rendben legyen".

No ez a csősz azt csinálja, hogy napjában kétszer körbesétálja a TERÜLETÉT, és figyel. Őrködik , ilyesmi
Miután mindezt elővezette, megkérdzete, hogy nem lenne e majd neki (és sztárvendégeinek) munka.

---Függöny le.--------

Nos, én tiszteletben tartom mindezt. Ő van itt régebb óta, ő az idősebb, őt it gondolom megbecsülik, fontos embernek képzeli magát. Ő itt a helyi "basszájba". Gondoltam, hogy abból nekem semmi károm nem lesz ha elismerem őt, és akkor békén hagy, vagy essetleg egyszer-kétszer levesz egy palack borral, vagy pár üveg sörrel. Nade:

Ismét idillikus állapotban, ismét lenn Pilisen:
"Megboldogult boldogságommal" éppen azon foglalatoskodtunk, hogy a nemrégiben felállított kerítésoszlopokra felfűzzük azt a 300 méter szögesdrótot, ami szimbólikusan elválasztja a mi telkünket a gonosz és könyörtelen világtól.

Erre a gonosz és könyörtelen világ betolakodott.
Ugyanez a cigányember (említettem, hogy cigány volt?) megjelenik. Ugyanúgy igénytelenül, ugyanúgy boros palackkal, ugyanúgy baktat be hozzánk. Mire én, készülvén a megjelenésére elővettem egy palack üveges minőségi bort, hogy ezzel akkor lekenyerezem egy időre.
 

- Sziasztok, nem kell segíteni valamit?  (képzeljünk oda ilyeneket, hogy szörcsögés, hörgés, szuszogás, ilyesmit)
- Jónapot, nem köszönjük, nagy munka itt már csak jövőre lesz, de elég népes a család amúgy is.
(Ekkor észreveszi azt a tálca sört amit a tescoban vettünk, mert épp nagybevásárlás után voltunk.)
- Tee , aggyá már egy sört, olyan ki vagyok száradva, hogy alig állok.
(Adok neki eggyet)
- Aggyál már eggyet a feleségemnek is hadd vigyel ne legyél irígy.
( 2 sör)
-Jóva' jóvan. Azt tduod, hoyg a csősznek azért szokás adni valamit?
- Mire gondol?
- Hát, hogy itt körbejárom a környéket, és hogy ne legyen itt lopás.
 

Na és itt, jött be a krach. Azon kedves olvasóknak akik nem figyeltek elmondom mi történt:

Bejött egy retkes cigány a telkemre, lehúzott egy borral és 2 sörrel, majd burkoltan megfenyegetett, hogy ha nem perkálok neki havonta akkor ő és a kedves cimborái szépen kirámolnak mindent.

Hát bazd meg.

---Függöny le.--------

Röstellem, hogy nem akkor-és-ott vettem elő a baltát és fenyegettem meg, -nem burkoltan- és kergettem el a telkemről. Mert bizony olyan méreg öntött el, hogy tán még képes is lettem volna. Nos én csak álltam ott mint a cirkuszi szamár, és végignéztem ahogy vigyorogva elgurul a szarházi.

 

És akkor most a non-plus-ultra:

20 percre rá megjelenik a CSŐSZ felesége és a vemhes lánya. (Mondanom sem kell , hogy a lány fiatalabb volt mint én, és is csk 23 éves vagyok)
Mezítláb, de el kell ismerni kultúrált ruházatban odaodaszétálnak hozzánk.
"Megboldogult boldogságom" átvette itt inkább a beszélgetést, mert nekem nem igazán állt beszélőre a szám.
A végeredmény, hogy ott ette őket a fene 10 percig, lehúztak újabb 2 sörrel, és 3 szál cigivel. Majd elmondták hogy havi 2-3 ezer forint a tarifa.

---Függöny le.--------

Kedves köz. Szeretném bejelenteni a következőt:

Utálom a cigányokat.

Igen, általánosítok és köszönöm, leülök magamtól. Biztos sok Roma ember mellett megyek ez az utcán akikről nem hinném, hogy Roma. És akkor sem rettenek meg, ha roma csoportot látok a metróban, amint épp festékes vagy mészpöttyös overálban, vagy aktatáskával állnak és beszélgetnek. (Ergo dolgozik, és nem a tökét vakarja otthon) Mert sok az ilyen.
Mert én szembemegyek az általános elnevezésekkel: A legnagyobb kissebség tisztességes, bellieszkedni akaró, munkát vállalni akaró, nem a társadalmon élősködő ember az számomra Roma. Kiemelném ezt: Társadalomba beilleszkedni akaró és annak a normáit átvevő ember.

De a mobiltelefonról csumidát ordíttató kis cigánypurdé, aki azt se tudja mi az a munka. Az aki PARAZITAKÉNT élősködik az országon az bizony egy mocskos cigány. Az aki bandázva jár megflemlíteni az embereket, aki 10 milliós luxuskocsit tart fenn boddzazsedésből, az bizony egy tetves cigány.

 

Nem kerestem a bajt, nem voltak előítéleteim, nem mentem át az út túloldalára. Nem neveltek a kissebbségek ellen. Nem sztereotípikák alapján beszélek. Ezt látom, ezt tapasztalom. Engem bántottak. És utálom őket. 

1 komment

Címkék: én


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr291388549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mouseear 2009.09.23. 17:14:58

A kisebbség egy s és két b.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása