No üdv.
Gonoltam összeszedem, hogy milyen nagyobb változtatások történtek a csodálatos vasparipán.
Nos kezdésnek, amikor hozzám került, nem volt benne fűtés. Elrepedt a fütőradiátor, az autó legnagyobb balszerencséjére nyáron... Az SZAKEMBERek fogták, kikötötték a hűtőkörből nehogy 5 ezer forintnál többett kelljen áldozni a szekérre.
Mindezzel párhuzamosan az "friss" de használt autóknál jellemző "nézzük át"-ra küldtem az autót kedvenc szerelőmhöz. Ennek a vége 45 ezer forintnyi csereberélés lett.
Fékek, szilentblokkok, fűtöradiátor, munkadíj, és a kipufogó tömítései értek meg a cserére.
Komoly komfort érzet növekedés következett be: a kabinban meleg lett, és nem áramlott be a kipufogó gáz.
Második menetben kellett kezdeni valamit a 4 "nyári-kopott" gumival. Egyfelöl jött a tél, másrészt már egyébként is veszélyes volt. A gonolatmenet két pár alig használt téli gumiban materializálódott, és ha már új gumik, akkor a 4 acélfelnit leszintereztem feketévé, úgyis rozsdásak voltak már. Nem emlékszem mennyi volt, de nem is szeretnék...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.