Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2010.07.12. 01:43 Divi

Halott kipufogó, avagy az ordítva autózás

bá!

Lassan összeszámolni sem tudom már, hogy hányszor írtam szeretett autóm kipufójáról valamilyen kontextusban:
Szétment, felakadt, szétment megint felakad megint.

A fém az nem viccel ha rozsdásodásról van szó. Több helyen megrepedt a csőkígyó, és baromi nagy hőingásnak és persze annak köszönhetően, hogy ha bármennyi kis eső esik, azonnal felverik a kerekek a kipufoóra. A repedésektől azonnal elindul a rohadás, ami szisztematikusan pusztít mindent. Nincs mese, műteni kell: SURGERY!


 

Ugye emlékszünk erre a képre:

 

A képen látható, hogy én próbálkoztam ugyan tehermentesíteni a kipufogó csonkot, hogy inkább a drótókon ugráljon a hátsó dob, és ne szakadjon ki teljesen a kipufogó csonk... Azon túl hogy baromi kevés felfogató pont van a Ford alján, arra is rá kellett jöjjek, hogy  milyen hangosan tud csörömpölni a feldrótozott hátsó dob amíg vígan ficánkol a drótok között.

Azon meg talán ne is lepődjünk meg, hogy beszélgetni, vagy halk zenét hallgatni teljesen felesleges erőfeszítés lett az autó 5 méteres körzetében. Alacsony fordulatszámon dörmögött (ezt mondjuk szerettem), közepesen sípolt, magas fordulaton meg ordított, a számolatlan helyen lyukas csövekből kiszökő gáz.

Mértéktelen ostobaságomnak hála, már sokadszorra hagytam veszni az adataimat, és tetemes fotógyűjteményemet, így most SE tudok mutatni képet arról, hogy a kipufogócsok végül TELJESEN kiszakadt a dobból, így szüntetve meg a a rendszer leghátsó felfüggesztési pontját. Az egész kóceráj 2 elgyötört gumipogácsán himbálódzott a kocsi alatt, miközben persze eleve úgy nézett ki mint valami efuserált hullámvasút.

3 hónapot közlekedtem az autóval így.  Szinte hallom: Miért te p_cs?
No hát azért, mert az egész kipufogó deffektes volt, és az egész rendszert kicserélni bizony nagyon drága mulatság. Ugyan egyre közelebbinek éreztem azt az időpontot amikor végleg letérdel szegény autóm, de valahogy mindvégig felülkerekedett az "ejjráérünkarramég", és csak nem vittem el szakemberhez. Aztán amikor megláttam ezt az kis jövevényt fityegni a hátsó dobból akkor rájöttem, hogy itt tényleg bármelyik pillanatban beüthet a dráma. Hát nem édes? :)

   
   

 

Őszinte leszek: foggalmam sincs mi ez. De kizárásos alapon a hátsó dob belső hangtompításban részt vevő vezetékrendszerének utolsó még nem szublimált darabkája lehet!
A hátsó dobba befut a középső dobból egy cső, és onnan tovább fut a csonk, ami már végül a szabadba eregeti a gőzt...  ...A képek magukért beszélnek, atomjaira van hullva az egés.

A következő -Dromedáros- bejegyzés a az új kipufogó személyemre gyakorolt mélylélektanával foglalkozunk, valamit arról, hogy milyen betyárosan jól néz ki, és hogy mennyibe is fájt ...

Szólj hozzá!

Címkék: dromedár


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr462145541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása