Szép estét oda!
Unalmas perceimet kihasználva összevadászok ide egy huncut kis posztot bemutatandó, hogy egy jól átalakított Ikarus milyen hatalmas belsőt rejt. Ezt a 3 képet elnézegetve jól látszik a lényeg. EZ NAGY.
 | Építés vagy átépítés közben. Látható, hogy az egész szerkezet hétköznapi -bármely vastelepen kapható- zárszerelevényből van kialakítva Ennél fogva könnyen hegeszthető, alakítható, javítható. |
Látva kipakolva elhiszi az ember, hogy ide azért be lehet építeni egy "komfortos mobil garzont". |  |
 | A pótkocsi valamiért méltatlannak bizonyul megörökítésre, ezért egy fotót sem találtam a hátsó részről. Álljon itt egy újabb fotó arról, hogy milyen szerkezete van ezeknek a buszoknak. |
Alapterület:
 | 3 részre tagolódik a hasznos(beépíthető) alapterület. - Az első rész
- A forgó
- A pótkocsi
-1- A busz 2,5 méter széles. Ebből lejön 5-5 centiméter a szerkezetnek, mindkét oldalon. Ezen felül tervezek egy plusz 10 centi széles szigetelőréteget, tehát: 250-5-5-10=220 Kezdve a vezetőfülkétől a forgókorongig nagyjából 7 méter van. 2,2 * 7 = 15,4 m² -2- A forgókorong egy 2 méter átmérőjű kör. Innen számítható, hogy: 1² x pi = 3,14 m² -3- A pótkocsi ugyanolyan széles, és ugyanolyan vastag szigetelés fogja belülről borítani, így a szélessége ennek is 2,2 m. A hosszúság pedig körül-belül 5 méter. 2,2 * 5 = 11 m² Summa summarum: 15,4+ 3,14 + 11 = 29,54 m² |
(30 m² b@szki, a lakásom nincs akkora!)
Persze nem szabad elfelejteni, hogy a 6 kerékdobot igencsak problémás lesz beilleszteni vagy épp elrejteni az "enteriőrbe". Ajtót, szekrényt, polcot, fotelt csak ezek kikerülésével fogok tudni elhelyezni.
Továbbá ott van a forgó, aminek a területét igen szép feladat lesz jól kihasználni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.