Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2010.09.08. 03:23 Divi

Mostantól minden úgy lesz ahogy kettővel ezelőtt volt.

Bá!

Bohózat ez, kommersz komédia, hupákolás, időrablás. Bosszantó intermezzó, elvesztegett hónapok hosszú sora, önámítás, tudattalan manipuláció, ketrecharc.
 

Nó vumen, nó kráj.*

*:A megállapítás nem terjed ki minden nőre.

We're back on the track. A lelkesedésem minden eddiginél nagyobb, és senki kedvéért nem fogok megen' lemondani a terveimről, keserű tanulság volt, hogy nem szül semmi jót. Az Ikarus projekt szárnyal tovább, Dromedár pedig megkapja azt, amit már az elején megálmodtam neki, utolsó csavarig fel leszesz újítva. Menjünk szépen sorban:

- 0 > x -

Demagógia szint: 7
Halottról vagy jót vagy semmit, tarja a mondás. Kevés tapasztalatom van párkapcsolatok terén, azt a keveset se tudom még egy picit se reprezentatív mintának tekinteni. A -párkapcsolatról- mint olyanról eddig azt gondoltam, hogy megkövetel bizonyos áldozatokat, minden kapcsolatban mindekitől. Ezzel bizonyítjuk a másiknak, hogy szeretjük, ezekkel az áldozatokkal kerekítjük le személyiségünk éleit, hogy a ne sértse fel a társ lelkét, hogy a társ jobban tudjon idomulni. A társ így(is) lelki üzemanyagot kap ahhoz, hogy csendesen brümmögjön a mi kedvünkre. Ha nincs brümmögés, nincs boldogság, ha nincs boldogság ott előbb utóbb párkapcsolat se lesz.

No itt nem volt brümmögés. Kétségbeesett köszörülés, imátkozás, hogy hátha elkapja a fordulatot. Az akkumlátor lemerült, oszt nem köszörültük tovább egymás életét. Vége lett, és ha -vége- lett, akkor csúnya lett. Sok megbánással, keserű pirulákkal, mégtöbb ráébredéssel, melyekből az egyik leg marginálisabb: De egy f@sz voltam. Facepalm.

Mivel -vége-, így a szükségtelenné vált tovább éltetni a az gondolatidegen áldozatokat. Talán a rutin, talán a legutóbbi szakítás mássága miatt egyre hamarabb találok vissza a saját értékeimhez, és fedezem fel erős és gyenge oldalaimat. Így kerültek újra előtérbe ők:

-Dromedár-

Helyzete "szivemcsücskéből" lassan-lassan "leállítandó pénztemetővé" változott. Mely ha szigorúan a racionalitásokat nézzük: jogos Az egyetlen logikus jelző ami illetheti Dromedárt... ... Szivemcsücske megint.

My dear friend, Dromedárról már akkor tudtam, hogy egy igazán durva cucc lesz amikor a kezembe nyomták a slusszkulcsot. Persze, nem tudtam, hogy hogyan, se nem hogy mikor, azt meg végképp nem, hogy mibül! (a kis nyugdíjbul?)

Az állapota miatt egy komolyabb beavatkozás időpontját csakkitolni lehet, azt se örökké, de vannak még tartalékai. Tologatni is fogom még (remélem csak) 1 évig, de talán kettőig amikor is Thor kalapácsával fogok lesújtani a kétkedők hadára, és a rozsda fogára (!) és elkövetem ezt:

Kedvenc autószerelőmmel kiszedünk mindent az autóból, karosszériáig bontjuk az egészet. Homokfúvással eltávolítom a rozsdát és az összes festéket/szennyeződést a vasról, és elviszem egy lakatoshoz, hogy kijavítson minden elrozsdált részt.

Mindezek után alapos korrózió és üregvédelem után profi szakemberek lefényezik feketére. Kívül-belül, nem úgy mint most, hogy fehérlik a motortér, az utolsó kis négyzetcentiméter is koromfekete lesz.

Az 1.4 literes motor a végét járja, így úgy gondolom, hogy generálozás helyett, akkor már egy "új" Zetec motort generáloztatok, vagy turbofeltöltővel vagy anélkül. Mivel ez lesz az -igazán drága- része a felújításnak, így, hoyg végül milyen erőforrás kerül a régi helyére erősen anyagi vonzatú.

Egy új motor beszerelése magával von egyéb felújításokat is, mint új váltó beépítése, erősebb fékek és masszívabb rugózás beépítése, elvégre hatékonyabb fékek kellenek 120 lóerőhöz, mint 72-höz. Nagyobb sebességhöz, szükség van új kerekekre, és alacsonyabban ülő kocsiszekrényre is. ... Mindehez hozzá kell nyúlni.

Ha mindez megvan, és az autó önjárő, akkor a felújítást a belső tér kárpittal való beburkolása teszi egésszé majd.

Hogyan? Foggalmam sincs. Első lépésként regisztráltam az Escort Club-ba, és addig kérdezek majd míg ki nem tiltanak, aztán ugyanezt megcsinálom az autószerelőmmel. Aztán meg megyek gyűjteni, mert erős a gyanum, hogy milliós tételről beszélgetek itt magammal.


Mindez olvasva unalmas, szakértői szemmel hablaty. Nem tűnik többnek ez, mintha valakinek túl sok unalmas perce lenne hülyeségeken gondolkodni. Tudják mit, igazuk van. Lehet. Kit érdekel? Dögös lesz, ha kész lesz!

-Ikarus projekt-

Hadd menjek a dolgoknak az elejébe: Foggalmam sincs mi legyen!
Itt állok 7 millió forint hitellel. Egy telekkel ami kb. 2 év múlva fog kb. ennyit érni. Egy másik telekkel Pilisen ahol a közbiztonság tiltott szónak számít, és csak akkor lesz értelme túladni rajta ha kijelölik az M4-es autópálya nyomvonalát. (Ezt nevezik befektetésnek. Jó-jó valóban nem befektetésnek vettem, de megteszi annak is)

Régóta nem titok, hogy Ikarusnak kell egy garázs, és mivel egy elég méretes garázst kell építsek, szeretném összhangba hozni ezt a dolgot, egy ház felhúzásával.

Lehetőleg úgy, hogy a garázs szerves része legyen az építménynek, de ne rondítsa el azt bumfordiságával, minden fantáziát leromboló táglatest alakjával. Ez építészeti kihívás, ehhez én nem értek. Majd a megfeleő ember megrajzolja, azt az alaprajzot ami kell mindehhez. A telek is kérdéses még, mert habár a most hitelre vett telek alkalmas egy ilyen épület hordozására, de nem ideális. Egy busznak kell hely fordulni, kell hely kiállni-beállni. Egy csuklós busz nem szeret tolatni. (Tud, de nem szeret) A konklúzió egyértelmű: város szélén, falu szélén, vagy kint a pusztaságban lehet találni megfelelő telket. Az meg messze van mindentől, így nehézkes ott élni a mindennapokat. 

Messze van a bolt, buszmegálló meg ...nincs. Az embernek elemlámpával kell lestoppolnia a busz hajnalban, stb. Vagy az egyik vagy a másik felhasználási terület csorbul. Azon vagyok, hogy a fent látható képen lévő "problémát" feloldjam egy megfelelő telek felkutatásával, egy merész pénzügyi manőverrel, egy hasonlóan őrült partnerrel. Valamivel.

 

Tényszerűen:

  • Pilisen nem fogok garázst építeni. Állagmegóvás, évi pár fűnyírás.
  • 50%, hogy a 17. kerületben lévő hitelből vett telken fogok garázst+házat építeni.
  • 50%, hogy máshol fogok egy nagyobb vagy másabb elrendezésű telken garázst+házat építeni.
  • Konkrétan BUSZT nem tudom mikor fogok venni, ha lesz 1 millió forint likvid tőkém ÉS beesik egy "soha vissza nem térő" lehetőség, akkor lehet, hogy hamarosan, de az is lehet, hogy előbb lesz kabát és csak utána gomb. A lelkem már nagyon sovárog egy 280-as slusszkulcsáért. De a végcélt tekintve nem lenne jó döntés, most beruházni a járműre.
  • Októberben megyek "D" kategóriás tanfolyamra, így januárra már hivatalosan is vezethetek majd buszt.

Hát így.

 

Szólj hozzá!

Címkék: én ikarus telek dromedár 17ker


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr492279419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása