Miről szól ez?

Egy buszról, aki egy Ikarus 280-as. Egy autóról akit Dromedárnak hívnak, meg rólam, aki szeret magáról beszélni.

Dromedár hibalista

Nagy:
- Fényezésen átütött a rozsda
- Mindenhol máshol is átütött a rozsda
- Valahol folyik a hűtővíz
- Állandóan elpukkan a tompított biztosíték
Kicsi:
- Basszusnál zörög a műszerfal :)
- Vízlehúzó gumi kikeményedett
- Ajtó körüli gumi szintén

Kategóriák

Hova lista

  • Debrecen / Nagytemplom
  • Szeged / Dóm
  • Budapest / Parlament
  • Budapest / Bazilika
  • Budapest / Vár / Sikló
  • 9 lukú híd
  • M.o. Hegyeshalom (nincs ott semmi)
  • Hévíz
  • Kékestető
  • Ópusztaszer / Feszty körkép
  • Pécs / török izgalmak
  • M.o. Egy csikós (plusz pontért)
  • Egri vár
  • Esztergom a vonatok miatt
  • Dunakanyar
  • Aggteleki cseppkőbarlang
  • Balaton (csak mert)
  • Tihany
  • Hortobágyi Nemzeti Park
  • Sirok
  • Sümegi vár
  • Győr
  • Sopron
  • Kőszeg
  • Lillafüred
  • Keszthely
  • Orfű

2010.07.09. 21:44 Divi

OFF: Álom, álom édes álom.

Hosszú és eredményes életet!

Nyár van, történik ez-az, készülget pár bejegyzés is, de istenigazából nem történik semmi. Hétköznapi robot, az időjárásra való tekintettel rövidgatyában. Pl. nem vagyok Balatonon pedig nagyon szeretnék ott lenni, és nem vagyok busztulaj, pedig az talán jobban szeretnék lenni.

Tortént az, hogy a ma délutáni ejtőzés során az álmodtam egy olyan cifrát, hogy az szinte megvalósításért kiált!

Az álmom nem szólt másról mint lazán és kényelmesen ültem az első ajtó legalsó lépcsőjén, a víz meg békéesen nyaldosta a lábszáramat. Buszom nem hullámsírjában pihent , hanem egy padozaton állt, és "kvázi" eggyüt fürdött velem.

Biztos érzték már az t az érzést, amikor egy nagy munka után, vagy egy projekt befejeztével, elkészültekor, körbenéznek és egy jó eső érzés fogja el önöket, hogy "megcsináltam".

No hát ezzel az érzéssel ébredtem akkor: hogy véghez vittem és mos itt van velem és élvezzük az életet.

 

Kezdek megbolondulni? 

 

Szólj hozzá!

Címkék: én ikarus


A bejegyzés trackback címe:

https://divi.blog.hu/api/trackback/id/tr202141911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ikarus projekt

süti beállítások módosítása